Share |

tisdag 9 mars 2010

The Great Penguin Bookchase + Astrid

Här har det shoppats!

Jag har införskaffat mig ett spel som bara behandlar böcker - kan det vara ett måste i bokmalens ägo, månne? Har fördrivit kvällen med att klistra på titlar på små, små plastbitar som numera är böcker som man ska samla på sig i The Bookchase :)
Är du sugen på att skaffa dig ett själv så gå till Penguins hemsida - direkt länk till spelet.

Har även fyndat härliga Astrid Lindgren på bokrean. 
Vad sägs om fem böcker för 298 kronor? Inbundna och med bilder av Ilon Wikland :) Definitivt nya favoriter och faktiskt mina första Lindgren-böcker (!!!) om jag inte räknar med Det gränslösaste äventyret: om böcker, läsning och att skriva för barn som är riktigt underbar att läsa (rekommenderas).  Javisst ja, jag köpte böckerna på Åhléns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar