Share |

lördag 16 april 2011

Guns don't kill zombies. People kill zombies with ... buns!

Titeln är kanske inte helt givet fel. Igår tittade jag på Ajvides nya boktrailer och han bär en t-shirt med en liknande text som titeln. Jag tyckte texten var hur rolig som helst, då jag såg framför mig hur zombisarna blir helt överösta av bullar, äter ihjäl sig, får dem i skallen, får en stor kanelbulle i magen och socker i ögonen, kladd av kanel och smör över hela sina slitna, sargade kroppar - you name it :) Så jag satt där och fånflinade för mig själv över hur kul det skulle se ut att döda zombies med bullar. Sen tyckte jag att Ajvide hade en väldigt rolig t-shirt på sig.

Först nu, idag på morgonen, såg jag att det stod "Guns don't kill people. People kill zombies with guns". Jag blev lite besviken och funderar nu på att trycka upp min helt egna t-shirt och avsluta hela kalaset med en bulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar