Share |

söndag 23 januari 2011

Pausade Nicholls och begav mig in i en kuslig historia om mord i Brighton

Ligger nedbäddad i soffan under en fleecepläd med en Muminkudde under huvudet och läser Amanda Hellbergs bok Döden på en blek häst. Först var det roligt att läsa boken för miljöns skull, då jag arbetade i Brighton i somras, fast nu befinner sig huvudpersonen i Oxford och historien har svept iväg med mig. Det är kusligt och spännande och jag hoppas kunna ligga här under min filt och läsa i några timmar till. Helst tills boken är utläst för det är riktigt spännande. Jag har en teori också, om vem mördaren är... Men jag tror min teori är fel. FAST, egna teorier är vad som gör det extra roligt att läsa krimromaner, eller vad säger du?

Oki, dags att återgå till min bok. Som förövrigt är den första roman som läses på min iPad, spännande värre:) behändigt om inget annat :)

På återseende, få se... Var var jag nu... Ajust, Ash :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar