Share |

fredag 7 januari 2011

Please the Audience

Läser The Hunger Games. Trodde inte jag skulle tycka om den, vet inte varför jag var skeptiskt till den. Nu kan jag inte sluta. Ska börja på del två (i bok ett alltså) - del ett har varit en påminnelse om hur samhället kan se ut och hur vi människor lever "tillsammans" här på planeten. Är vi som dem i the Capitol? Jag hoppas inte, men det kanske lutar åt det... Jag får på något vis dåligt samvete under läsningen. Nu ska jag äta en macka och fortsätta läsa.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du oxå läser hungerspelen!
    Jag bara älskar den boken!
    Har läst alla tre böcker.
    Hoppas att du har kul med läsningen!

    Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Hej Emmy, den var verkligen läsvärd :) Kunde bara inte slita mig från det, så tur att det var jullov :P Har beställt de två andra och väntar nu på bokpaketet, ska bli väldigt intressant att se hur det fortsätter :)

    SvaraRadera