Share |

torsdag 26 maj 2011

Ett grönt paket...

Chokladen kan snart hälsa hem! ;)
 ... som gjorde mig så glad! Ibland kan ju livet kännas lite tungt. Ja, lite sådär "det är lite mycket nu, jag gör en struts ett tag och ser om det går över när jag tittar upp igen". Nu har jag iof haft en bra det rätt bra, bara lite halsfluss och sånt som inkräktat på min tillvaro, men det är ju sånt som händer. Hur som helst en snäll person där ute tänkte peppa lite och idag dunsade (jag var ju på jobbet, men inbillar mig att paketet dunsade) ner på hallmattan innehållandes choklad(yeay!) lite pepp i vykortformat och den absolut skönaste boktitel jag stött på hittills i år: Maybe Life's Just Not That Into You. Haha, klockren!

Tänk att det finns människor där ute som Miss E :)

Tackar så hjärtans mycket! *Låter bättre än hemskt mycket, tycker jag*

Kram!

2 kommentarer:

  1. Härligt att ha omtänksamma människor i sin närhet. Det är en skatt!:)

    Ha en fin helg Lisa!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade det! Alltid kul att dela med sig av något trevligt :-)

    Kram

    SvaraRadera