Share |

söndag 22 maj 2011

Helgens läsning

Bild & artikel: Film på bio
Läst lite här och lite där samt varit på bio och sett Red Riding Hood. Den var ok, men inte mer än så, dock var filmmusiken något att lyssna på. Boken Om läsning är riktigt bra och Filter är ju som vanligt fullproppad med läsning som jag inte visste att jag var intresserad av att läsa. Nineteen Minutes har jag inte riktigt kommit in i ännu - men jag anar att allt kommer gå åt skogen och jag vet inte om jag är upplagd för det just nu... Jag får se hur den läsningen fortskrider.

Trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. En riktig härlig läshelg med andra ord Lisa. :) För vår del blev det också bio men vi valde Johnny Depp och piraterna. Mycket bra! :) Nu längtar vi till sista Harry Potter filmen i sommar. Trailern lovar gott.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Verkligen :) Ja, vem väntar inte på Harry Potter, ser verkligen fram emot den - även om det lite mer än halva nöjet är själva väntan på något vis :)

    KRAM :)

    SvaraRadera