Share |

söndag 10 juli 2011

Läspåminnelse till mig själv

Hej Lisa,
nu har jag hittat ännu lite mer läsning till dig som jag tycker att du ska läsa. MEN. Du får inte läsa någonting förens du har skrivit din uppsats. (Eller tills du ska gå och sova, då kan du få läsa lite i en bok). Oki, detta är mina tips till dig:
Facinerande, så säg?
Här kan du skriva in Annikas spenatpastarecept :)
Bara för att du hört att de ska vara så bra.

Mer lästips ligger framme på nattduksbordet och på golvet och sen ligger ju de där böckerna med hundöron halvlästa i bokhyllan också. Ah, plus den där sommardeckaren som du bara läst inledningen på i paddan. Trevlig lässommar!

2 kommentarer:

  1. Haha, du är för härlig du vännen! :) Det är inte lätt det där med allt annat som distraherar och lockar istället för uppsatsskrivande (jag minns själv hur det var). Vissa dagar har jag det likadant med mitt skrivande av min bok. Dagar när det är lite kämpigare och jag får tvinga mig att bli sittandes på stolen. ;)

    Lycka till med uppsatsen Lisa! Jag är övertygad om att den kommer att bli fantastisk och tänk på alla härliga böcker du får läsa när den väl är klar. För att inte tala om den underbara känslan av att vara färdig. :)

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja, jag är nog född i motvind :) Men jag skrev lite idag i alla fall. Så det ska nog gå lättare imorgon. Jag har även börjat läsa en ny bok nu på kvällskvisten som jag ska försöka hålla mig ifrån på dagen, kan bli svårt. (King of Thrones).

    Vad handlar din bok om egentligen, är det något som du har berättat om eller är det hemligt tills den släpps? :)

    Tack för stödet, det behövs! :)

    KRAM!

    SvaraRadera