Share |

onsdag 14 april 2010

Det är så logiskt. Alla fattar utom du.


En ny bok. Om ungdomar och kärlek. (Läs mer om handlingen här).

Det första jag tänkte på när jag läste titeln var vilken låten var - med den där textraden...

Efter en sökning på Google insåg jag att det var Petter och Säkert med låten Logiskt. Gillar inte Petter jättemycket direkt, men Säkert har faktiskt ganska många sköna låtar, enligt min mening. Pinsamt nog hade jag inte hört Någongång måste du bli själv :) Men nu vet jag bättre, man ska lära sig något nytt varje dag :)

Nåt som jag tycker är riktigt coolt är boktrailers och det finns en till den här boken, press play! :)
Jag hoppas att boken är mer Säkert än Petter - det finns väl bara ett sätt att ta reda på det: köpa den och läsa den :) Eller möjligtvis vinna den och läsa den och sen stoppa Det är så logiskt. Alla fattar utom du. i en snygg påse och flasha omkring lite på stan - jag är lite svag för tygpåsar, men har ingen i brunt än *vink* :)

Är du sugen på att vinna bok med autograf + tillhörande brun snyggpåse? Checka in länken till författarinnans blogg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar