Share |

måndag 12 april 2010

Vårskönt bokbyte: lite matnyttig info :)

Allmän info om tycke och smak - i syfte att förenkla för den hemliga bokvännen :)

- På fritiden Jag läser gärna böcker, någon härlig roman som man kan samla ny energi ifrån. Facklitteratur läser jag nog i på jobbet, tycker jag. Annars umgås jag med familj och vänner, spisar Spotify och ser på film ibland. Tar det lugnt. Reser gärna också :)
- Jag samlar på böcker (och på erfarenhet och upplevelser) :)
Men som sagt, mycket böcker blir det - har flyttat ganska mycket senaste tiden och det blir många tunga bokkassar!
- Favoritfärgen är grön - men lila är fint med :)
- Hade jag haft femman min TV hade jag lugnt tittat på Grey's Anatomy men nu har jag inte den, tyvärr. Så jag tittar bara på Vampire Diaries, för att följa något men tycker helt ärligt att vampyrer är ganska roliga att titta på :)
- I filmväg gillas drama, romantik, thrillers, fantasy, sci-fi ... men inte värsta actionrullen, fy.
- Jag föredrar att dricka te, Rooibos - men dricker kaffe med mjölk och socker, ibland.
Äter inte så mycket godis, men när jag väl käkar blir det Gott och Blandat, lösvikt eller en mjölkchokladkaka från Marabou.
- Född i stjärntecknet tvillingarna, tror det passar ganska bra på mig (men inser nog att det är en självuppfyllande profetia - att ställa in sig i mallen av en typisk tvilling) :)
- Jag skulle verkligen avsky att få en tomte i mitt vårbokpaket :)
Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett vårskönt paket?
- Surprise me! :)
- Jag är allergisk mot katter, hästar, hundar, gråbo och björk. Så snälla bokvän lägg inte ner något av dessa objekt i paketet... Just det - inte något dun heller tack! :)

Tack på förhand / Lisa :)

2 kommentarer:

  1. Din hemliga bokvän är här och snokar runt lite. ;)

    Tack för all information. Ditt paket har redan fått innehåll och mer lär det bli. :)

    Nu ska jag snoka vidare här på din fina blogg.

    SvaraRadera
  2. Välkommen! :)

    Vad kul att du hittat hit och det ska bli spännande att se vad du har hittat på :D

    Hoppas du hittar nåt lästips själv också när du är här :)

    SvaraRadera